0
0

آموزش موسیقی کودک در مشهد

1037 بازدید
آنیتا نصیری

آموزش موسیقی کودک اجرای آنیتا نصیری را ببینید

موسسه موسیقی ترنم کجاست و کیفیت آموزش موسیقی کودک در مشهد چطور است؟

موسسه موسیقی ترنم واقع در شهر مشهد _ نبش صیاد شیرازی 15 یکی از بهترین مکانهای آموزشی و تولید موسیقی با بهترین اساتید مخصوصا برای آموزش موسیقی کودک در مشهد میباشد.

در ویدیو بالا نمونه کار آموزش آنیتا نصیری کوچولوی هنرمند 5 ساله مشهدی که در موسسه موسیقی ترنم آموزش دیده رو مشاهده میفرمایید.

برای دیدن ویدیوهای بیشتر اجراهای کودکان اینجا را کلیک نمایید.

چرا باید کودکانمان را در کلاس موسیقی ثبت نام کنیم؟

1- شناسایی استعداد

یکی از دغدغه های والدین عزیز ، شناسایی استعداد کودک دلبندشان است و این میسر نمیشود مگر اینکه کودک را در معرض محیطی علمی و تخصصی و زیر نظر کارشناس مربوطه و ابزار خاص موسیقی قرار دهیم . موسسه موسیقی ترنم در مشهد با کارشناسان و متخصصان موسیقی کودک مجرب و با اخلاق ، در کشف استعداد کودک دلبند شما تخصص دارد.

2-آموزش

یکی از ویژگیهای رشد در انسان موضوع یادگیری و آموزش و روش آن است. در پداگوژی موسیقی کودک ، متخصصان و مدرسان موسیقی کودک با شیوه های نوین و تدریس روشهای خاص و کتب مخصوص موسیقی کودک به صورت مدرن و کلاسیک کودک دلبند شما را با الفبای موسیقی و درک ریتم و ملودی آشنا میکنند.

3-خلاقیت 

کیست که نداند موسیقی باعث خلاقیت کودک میشود. خلاقیت در موسیقی با رشد اندامهای حرکتی دست و فرمانهای مغز ، و در نگاه دوم از طریق پرورش احساس موسیقیایی و احساسات کودک رشد میکند. موسیقی کودک باعث ایجاد و درک احساسات شادی ، هیجان و غیره میشود. مجموع رشد اندامهای فیزیکی و احساسات در بلند مدت باعث بروز خلاقیت در کودک میگردد.

4-تربیت و ایجاد عادت استمرار

رشد در موسیقی کودک جز با عادت و استمرار و تمرین میسر نمیشود.  در کلاسهای موسیقی کودک با کمک مربی موسیقی کودک و والدین کودک که 2 فاکتور اساسی در رشد و ارتقاء کودک هستند عادات صحیح تمرین را به او یاد میدهند و باعث رشد در کودک میشوند.

5- حضور در اجتماع

حضور کودک در محیطهای اجتماعی و فرهنگی هنری توسط والدین زمینه آشنایی کودک با انواع هنرها و مهارت حضور در اجتماع و آشنایی با قشر هنرمندان را در پی خواهد داشت.

6-آشنایی با گروه همسالان 

کودک در حضور همسالان خود رفتارهای خاصی بروز میدهد.باعث درک تواناییها و سلایق همسالان میشود و با ایجاد حس رقابت سعی در تلاش بیشتر خواهد کرد. کودک در کنار همسالان خود دوستهای بیشتر با هدفهای مشترک پیدا میکند.

 

7- ایجاد رقابت صحیح

رقابت و انگیزه ها و دلایل مختلف آن برای رشد کودک مفید است.البته باید بدانیم رقابت در شکلی از آن مطلوب است که باعث افزایش استرس نشود.بلکه همراه با کوشش و تلاش هوشمندانه و دوست داشتنی باشد که نقش والدین در تفهیم این مطلب به کودکان بسیار مهم است.

8- ایجاد نشاط و سرور در کودک

حس خوب نواختن موسیقی و ساز و انجام دادن اجرای موسیقی و خود آهنگ موسیقی در ایجاد نشاط برای کودک مفید است. با توجه به مشکلات کورنا و عدم حضور در مدارس بهترین روش برای شادی کودک حضور در کلاس موسیقی است.

9-تخلیه هیجانات

یکی از روشهای خوب برای تخلیه هیجان ،موسیقی است که کودکان در اجراهای موسیقی و بازیهایی که در کلاس انجام میدهند لنرژی و هیجان خود را تخلیه میکنند.

سن آموزش موسیقی کودک از چند سال شروع میشود و بازه سنی چه سالیست؟

سن موسیقی کودک از 3 سال شروع میشود و بازه سنی موسیقی کودک از 3 سال تا 12 سال است.

چرا بهتر است در موسسه موسیقی ترنم کودکانمان را ثبت نام کنیم؟

موسسه موسیقی ترنم با داشتن امکانات و فضایی تخصصی و با نگرش تربیت مدرس موسیقی برای نسلهای بعدی تشکیل شده است. موسسه موسیقی ترنم با ایجاد روشهای نوین تدریس و بهره مندی از اساتید متخصص موسیقی و کتابهای درسی پیشرفته تمامی شرایط استاندارد آموزشی را رعایت مینماید.

تمامی پروتوکولهای بهداشتی در موسسه موسیقی ترنم رعایت میشود.

آلات موسیقی که با کودک ما کار میشود چیست و چه هدفی از آن دنبال میشود؟

آلات موسیقی تخصصی برای آموزش کودکان بلز و فلوت ریکوردر میباشد.

در آموزش بلز یادگیری آسان نتها و ضربها و شکلهای نت و در فلوت ریکورد با هدف آشنایی با یک ساز بادی و کشش نتها و هماهنگی دستها و عملکرد بهتر آن صورت میگیرد.

روشهای تدریس بر چه مبنایی است؟

روش تدریس در موسیقی کودک در ایران بیشتر به سبک کارل ارف و سوزوکی است.

چه کتابهایی در موسیقی کودک در موسسه موسیقی ترنم تدریس میشود؟

کتابهای ملودی جلد یک و دو ،نردبان آسمان، دنیای شادی و نوای بهار در آموزشگاه ما تدریس میشود.

باران شجاعی

برای تماس با ما و ثبت نام و پرسیدن هرگونه سوال در خصوص موسیقی کودک با شماره تماس 09354806251 تماس بگیرید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://taranommusic.ir/?p=2058
اشتراک گذاری:
hadi samadi
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد آموزش موسیقی کودک در مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.