0
0

آموزش نوین موسیقی کودک

74 بازدید
نیلوفر مهمان نواز
بلز و موسیقی کودک

نوازندگی امیر علی قیاسی و نیلوفر مهمان نواز

آموزش نوین موسیقی کودک و بلز

آموزش نوین موسیقی کودک و بلز در موسسه موسیقی ترنم باعث رودخانه کوچک ملودیها در درون ذهن کوچک شما می شود،و در آینده به اقیانوسی بزرگ از نتها مبدل خواهد شد. خوشحالیم که سرچشمه این تغییر ما هستیم. موسسه موسیقی ترنم با افتخار تقدیم میکند.

آموزش نوین موسیقی کودک

آموزش نوین موسیقی کودک در بهترین موسسه موسیقی در مشهد ، اگر به دنبال آموزشگاه موسیقی کودک در مشهد برای کودکتان میگردید، ما میتواینیم در موسسه موسیقی ترنم به کودک شما با اصولی ترین روش و بهترین استادان موسیقی در مشهد آموزش موسیقی کودک بدهیم ، که شامل کلاس های آموزش بلز وآموزش تنبک و آموزش پیانو و … هستند. افتخار ما تربیت هنرجویانی است که در آینده به استادان موسیقی به نام و حرفه ای تبدیل شوند. در موسسه موسیقی ترنم کلاسهای گروهی بلز و کلاسهای خصوصی بلز برگذار می گردد همچنین استادان مختلف موسیقی کوک در موسسه تدریس می کنند که شما میتوانید بنا به نیاز خود هر کلاس را انتخاب کنید. 

انتخاب آموزشگاه موسیقی

 والدین می خواهند کودکان با هوش و با استعدادی داشته باشند و بر این باورند که استعداد یک چیز ارثی است و نمی شود آن را بهبود بخشید اما تمام استعداد ها در وجود ما قرار گرفته است یکی کمتر و دیگری بیشتر بستگی دارد که ما بیشتر به کدام بپردازیم. کودکان در سنین اول زندگی تا هشت سالگی چون ذهن خالیی دارند یادگیری بسیار سریعی دارند که شما با کلاس های آموزشی می توانید آن استعداد را در کودکتان پرورش دهید تا به یک نبوغ در آن حیطه برسد.

یکی از دقدقه های خانواده ها انتخاب مدرسه موسیقی برای آموزش دادن موسیقی به کودکان خود است. پارامتر هایی که شما باید به آن برای انتخاب آموزشگاه برای کودکان خود توجه داشته باشید. سبک آموزش موسسه موسیقی، کیفیت آموزش و تحصیلات و مهارت استادان موسسه موسیقی است . که شما میتوانید تمامی اینها را در موسسه ما یعنی موسسه موسیقی ترنم پیدا کنید. هدف ما تربیت مدرس موسیقی برای نسل های بعدی است. 

شما میتوانید جهت کسب اطلاعات از کلاسها آموزشنوین موسیقی کودک و بلز با شماره تماس های  09388239555   و  09924231649   تماس حاصل فرمایید.

برای دیدن آدرس ما به پایین صفحه مراجعه کنید.

سایر اجراهای هنرجویان

در پایین می توانید اجراهای سایر هنرجویان با استعداد موسسه موسیقی ترنم را تماشا کنید

هنرجو

محمد پارسا پرنیانی

هنرجو

امیر علی قیاسی

هنرجو

پریا نوری

مشهد – وکیل آباد – نبش صیاد شیرازی 15 _ موسسه موسیقی ترنم –

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://taranommusic.ir/?p=8089
اشتراک گذاری:
hadi samadi
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد آموزش نوین موسیقی کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.