0
0

بهترین آموزشگاه سنتور

649 بازدید
بهترین آموزشگاه سنتور

بهترین آموزشگاه سنتور

بهترین آموزشگاه سنتور

در موسسه ترنم انواع کلاس های آموزشی برگذار میشود. یکی از کلاس های آموزشی که در موسسه برگذار میشود ، آموزش سنتور است. که زیر نظر یکی از بهترین اساتید مشهد برگذار میشود.

گوش جان میسپاریم به اجرای یکی از هنرجویان در استدیو موسسه موسیقی ترنم.

برای ثبت نام کلاسهای سنتور در مشهد با شماره 09388239155 و 09924231649 تماس بگیرید.

بهترین آموزشگاه سنتور در مشهد ،اجرا هنرجو در آموزشگاه موسیقی ترنم.

اساتید:

کلاس سنتور در مشهد افتخار مجموعه موسیقی ترنم برای میزبانی از شما علاقه مندان به موسیقی سنتی و علی الخصوص ساز سنتور باشیم. در مجموعه ترنم بهترین اساتید با بهترین و به روز ترین متد های آموزشی فعالیت میکنند که این عامل باعث افزایش یادگیری در هنرجویان میشود.

اساتید مجموعه دارای مدارک معتبر دانشگاهی کشوری و سابقه کاری بالا هستند. اخلاق بسیار خوب اساتید باعث انگیزه گرفتن هنرجویان میشود و این عامل در یادگیری بسیار مهم است.

جهت اطلاع از شهریه کلاس ها و ثبت نام با ما درارتباط باشید

09388239155 – 09924231649

 

آموزش سنتور

مراحل یادگیری اصولی نواختن سنتور به ترتیب ب چند مرحله تقسیم می شود.

نکات پایه و نگهداری ساز: در اول باید نحوه قرار گرفتن ساز را فهمید و بعد اجزای تشکیل دهنده آن سپس با  مبانی اولیه ساز سنتور آشنا می شوید.

نت خوانی و تربیت ذهن و دستها: یکی از مهمترین مراحل آموزش سنتور نت خوانی است شما باید یادبگیرید شکل نت ها را بفهمید و روی دفتر نت تشخیص دهید تا بتوانید ریتم ها را بنوازید. برای تربیت دستها و انگشتان شما باید نت ها را بخوانید و یکی یکی اجرا کنید تا کم کم سرعت و دقت زدن نت در شما بالا رود و مسیر عصبی آن در ذهن شما شکل گیرد در حدی ک بتوانید بدون تمرکز زیاد نت ها را به راحتی بنوازید این امر در کیفیت نوازندگی شما بسیا اهمیت دارد.

آموزش ریتم و قطعه ها: ابتدایی ترین تیکه های ریتم وار و بخش های ضرب های پایه، اصول نواختن قطعات و اصطلاحات اولیه در ادامه میتوانید به نواختن قطعات ساده و سنتی شروع کنید به نواختن سنتور تا مقداری دستتان بیاید و عادت کنید به ساز در ادامه میتوانید قطعات سخت و پیچیده را تمرین کنید.

آدرس ما : مشهد نبش صیادشیرازی15 پلاک 8

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://taranommusic.ir/?p=1570
اشتراک گذاری:
hadi samadi
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد بهترین آموزشگاه سنتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.