0
0

اموزش گیتار الکتریک در مشهد

175 بازدید
آقای پورداد

آموزش گیتار الکتریک در مشهد

در مجموعه ترنم تمامی کلاس های موسیقی برگزار میشود. اما یکی از مواردی که به صورت تخصصی روی آن کار میکنیم آموزش گیتار الکتریک در مشهد است. گیتار الکتریک یک ساز غربی به حساب می آید و سازی مدرن است. ما در موسسه ترنم به عنوان بهترین آموزشگاه گیتار الکتریک در مشهد فعالیت میکنیم.

قبل از آموزش گیتارالکتریک آیا نیاز به آموختن گیتار آکوستیک داریم؟

برای اموزش گیتار الکتریک در مشهد بسیاری این سوال را از ما می پرسند و بر این باورند که قبل ازآموزش گیتارالکتریک باید گیتارآکوستیک یا کلاسیک بیاموزیم. ولی اینطور نیست، شما می توانید هرکدام را که علاقه مند هستید شروع کنید. تقریبا هرسه مدل مشابه یکدیگرهستند با این تفاوت که گیتارالکتریک و آکوستیک دسته کوچکترو سیم های فلزی دارند. اما گیتار کلاسیک دسته پهنی نسبت به آنها دارد همچنین سیمهای آن ازجنس نایلون است که صدای لطیف تری دارد.

پس شما می توانید آموزش گیتار خود را ازهرمدلی که دوست دارید شروع کنید. اما بستگی به انتخاب سبک شما دارد اگر به موسیقی راک علاقه مند هستید گیتارالکتریک را انتخاب کنید. اگربه موسیقی کلاسیک و پاپ علاقه دارید گیتار کلاسیک را به شما پیشنهاد میکنیم.

شروع کلاس های گیتار الکتریک

آموزش گیتارالکتریک به روش حضوری برگزارمی شود. درمورد کلاس های حضوری بصورت 8 جلسه خصوصی با استاد و هفته ای یک جلسه با مبلغ 800 هزارتومان هست.یک ترم شما دو ماه زمان میبرد تا به اتمام برسد.

در صورت تمایل به ثبت نام یا دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تماس 09388239155 تماس حاصل نمایید.یا در واتساپ و تلگرام همین شماره پیام بگذارید.

تئوری موسیقی و گیتارالکتریک

تئوری موسیقی یکی ازموضوعات مهم در یادگیری گیتارالکتریک می باشد. بطورمثال برای یادگیری آکورد های، نت خوانی، بداهه نوازی و … نیاز به آموختن تئوری موسیقی دارید. شاید بعضی افراد علاقه ای به آموختن آن را نداشته باشند وبگویند این موضوع زیاد مهم نیست. وفقط به دنبال یادگیری عملی و نواختن قطعه باشند که شاید دراوایل به نتایجی کمی برسند. اما به مرور به مشکلاتی بر می خورند و دیگر نمی توانند ادامه دهند.

موسیقی مانند سایرزبان ها نیاز دارد که درگام نخست الفبای آن را درست بیاموزیم. و موضوعاتی مانند کلید سل، نحوه قرار گرفتن نت ها برروی خطوط حامل را یاد بگیریم. درنتیجه بهتراست گیتاررا اصولی در کنارمربی خود یاد بگیریم.

آموزش گیتار الکتریک در مشهد

برای خرید انواع ساز های مورد تایید استاد به این سایت مراجعه کنی.

راه های ارتباطی ب ما

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://taranommusic.ir/?p=3530
اشتراک گذاری:
hadi samadi
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد اموزش گیتار الکتریک در مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.