0
0

آموزشگاه تخصصی بلز در مشهد

216 بازدید

آموزشگاه تخصصی بلز در مشهد

یکی از سازهایی که برای آموزش به کودکان  استفاده می‌شود، بلز می باشد. بلز جز خانواده سازهای کوبه ای محسوب می شود. برای کودکان مدل های کوچک و رنگی این ساز  طراحی شده است. بهترین ساز برای آموزش نت خوانی کودکان مبتدی،بلز می باشد. بین سنین 6 الی 12 سال نیازمند آموزش موسیقی کودک(بلز) می باشد. بعد از گذراندن دوره های آموزشی موسیقی کودک، باتوجه به علاقه کودک شما و تایید استاد آموزشگاه ما، وارد دوره های تخصصی ساز می شوند. از برجسته ترین آموزشگاه های تخصصی بلز در مشهد، می توان آموزشگاه موسیقی ترنم نام برد. بهترین و درجه یک ترین اساتید درحال فعالیت در مجموعه ما می باشند. 

مطالبی که در این مقاله آن ها را بررسی میکنیم :

● مختصری درباره ساز بلز 

بلز
مدل های رنگارنگ این ساز مخصوص کودکان تولید می شوند. بلزها رنگی تولید می شوند چون رنگ ها برای کودکان جذابیت زیادی دارند. واژه بلز در فارسی به معنی زنگوله ها یا زنگ ها می باشد. ساختار کلی بلز ها بسیار ساده می باشد.بلز ها شامل قطعاتی از جنس فلز با طول های مختلف و تیغه ها می باشد. از ویژگی های خیلی مهم این ساز این است که نیازی به کوک شدن ندارد. کودکان با خیال راحت میتوانند نوازندگی کنند. با توجه به سایز مناسب،حمل آن برای کودکان بسیار راحت است.

به دنبال تقویت هوش و حافظه، قدرت تفکر و تقویت استعداد های درخشان در کودکان خود باشید. بهتر است آن هارا با دنیای پر از شور و هیجان موسیقی آشنا کنید. این راهکاری ساده برای دوری کودکان از فضای مجازی می باشد. بهترین نقطه شروع برای آموزش موسیقی بلز می باشد.

برای خرید ساز و آلات موسیقی اینجا کلیک کنید

● گروه سنی مجاز برای کلاس کودک

کلاس های آموزشگاه تخصصی بلز در مشهد، برای کودکان از رده ی سنی 6 سال الی 12 سال امکان پذیر است. مابین این سنین کودکان آموزش پذیری بیشتری دارند. اگر کودک زیر 6 سال قصد یادگیری موسیقی را دارد ، می توانید از کلاس های طبلک شروع کنید. 

● آنچه باید درمورد کلاس های آموزشگاه بلز بدانید

ما در آموزشگاه موسیقی ترنم تمامی کلاس ها را به صورت خصوصی و تک نفره برگذار می کنیم ، تا یاد گیری و آموزش برای هنرجویان راحت تر باشد. اما به خواسته شما عزیزان می توانیم کلاس های نیمه خصوصی هم ارائه دهیم. محیط کلاس ها بسیار عالی با سیستم سرمایشی و گرمایشی و تهویه بسیار مناسب می باشد.

ترم های آموزشگاه 8 جلسه ای میباشد که طی دو ماه زمان میبرد. کلاس ها ب صورت تک جلسه ای در هفته برگذار می شود. مدت زمان آموزش در هر جلسه 30 دقیقه می باشد. ساعت شروع کلاس های آموزشگاه معمولا سمت عصر می باشد. 

جهت اطلاع از شهریه کلاس ها و ثبت نام با ما در ارتباط باشید

09388239155 - 09924231649

● نمونه اجرای استاد و هنرجو

● راه های ارتباطی با آموزشگاه تخصصی بلز در مشهد

09924231649 – 09388239155

مشهد- نبش صیادشیرازی 15- پلاک8- آموزشگاه موسیقی ترنم

taranommusic.ir

taranommusic.ir

باران شجاعی
پارسا نوری
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://taranommusic.ir/?p=4149
اشتراک گذاری:
hadi samadi
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد آموزشگاه تخصصی بلز در مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.