0
0

آموزش ویولن در مشهد

691 بازدید
ویولن

اجرای استاد عزیز شهریار جعفری پور

آموزش ویولن در مشهد: نوازنده ویالن باید بداند که ساختار ویالن تفاوتهایی با ساختار دیگر سازها دارد. یکی از آن تفاوتها اینست که نتهای تیون و درست را زیر دستش ندارد و باید به مرور زمان آن  نتهای درست را به وسیله تربیت گوش و تربیت حافظه عضلانی پیدا میکند. مثلا تفاوت ویولن با پیانو یا گیتار در این است که نتها در روی پیانو و یا گیتار کاملا مشخص هستند ولی در ویولن نتها برای اینکه ژوست و دقیق اجرا بشود نیاز به رعایت نکات بالا دارد.

ساختار فیزیک ویالن در بدن

ویالن سازی است که گرفتن آن به صورت طبیعی برای اول کار ، در بدن کمی راحت نیست و این طبیعی است و با مرور و استمرار و تمرینات ویژه ، انقباضات عضلانی در گرفتن ساز از بین میرود و مرور زمان حل میشود.

 

شهریار جعفری پور

صبر واستمرار در تمرین

استمرار در تمرین ویالن بسیار اهمیت بالایی دارد. نوازنده ویولن توصیه میشود هر روز ،روزی نیم ساعت تمرین روزانه نیاز دارد.  فواید تمرین روزانه ایجاد حافظه عضلانی است که خیلی دیر تشکیل میشود. صبر داشتن در تمرین بسیار مهم است.اگر تمرینی را چند بار و تمرین کردید و به نتیجه مطلوب نرسیدید نشانه بی استعداد بودن شما و خراب بودن ساز شما نیست.بلکه ساختار ویولن ایجاب میکند که صبر داشته باشید تا به نتیجه دلخواه برسید. برای آموزش ویالون در مشهد با شماره 09354806251 تماس بگیرید.

ویولن

گوش دادن به موسیقی

گوش دادن به موسیقی باعث تقویت حافظه شنیداری میشود.تا میتوانید آهنگهای قوی و خوب گوش کنید.پیوند حافظه شنیداریو حافظه عضلانی باعث میشود شما نوازنده بهری بشوید و نتها را خیلی ژوست اجرا کنید و سریعتر به اهداف خود برسید.

شهریار جعفری

اهداف تخیلی و دست نیافتنی تعیین نکنید

تعیین اهداف خیلی مهم است. یکی از نکاتی که مدرسان در آموزش ویولن در مشهد جدی نمیگیرند  این است که : هدفی که تعیین میکنیم برای نوازندگی ویولن باید خیلی واقعی باشد.بهتر است بعد از تعیین هدف بلند مدتآن را به اهداف کوچکتر و خرد تر تقسیم کنیم و دوباره اهداف خرد و کوچک را به اهداف روزانه و هفته ایی واقع بینانه تبدیل کنیم.اهداف روزانه و هفته ایی واقع بینانه همان تمرینهایی است که در متد وکتابهای ما میتواند باشد.بهتر است همیشه روی تمرینهای روزانه فوکوس کنیم و از مسیر لذت ببریم تا به مرور نوازنده بهتری باشیم و کم کم به اهداف میان مدت و بلند مدت واقع بینانه خودمان را برسانیم.

لوگو
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://taranommusic.ir/?p=2963
اشتراک گذاری:
hadi samadi
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد آموزش ویولن در مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.