0
0

آموزش گیتار الکتریک در مشهد

587 بازدید
آموزش گیتار الکتریک

اجرای آقای پورداد در جلسه دوازدهم عملی گیتار الکتریک را ببینید:

آموزش گیتار الکتریک در مشهد

شهر مشهد جز شهر هایی محسوب می شود که به سختی در آن می توان موسسه و یا استادی مجرب برای آموزش گیتار الکتریک در مشهد پیدا کرد. این موضوع یکی از مشکلات هنرجو هاست برای پیدا کردن یک آموزشگاه و یا استاد مناسب برای یادگیری گیتار الکتریک. یکی از دلایل این امر دور افتادن جغرافیایی هنرمندان مشهد از مرکز و نبود ارتباط آموزشی قوی بین این دو است. چه بسا افرادی علاقه به این ساز دارند ، اما به دلیل نداشتن یک راهنما برای انتخاب ساز و یا یک مکان معتبر برای کلاس از یادگیری گیتار الکتریک دل سرد می شوند.

آموزش گیتار الکتریک

گیتار الکتریک

گیتار الکتریک یا گیتار برقی نوعی گیتار است که صدای آن به وسیله تقویت های الکتریکی ( پیکاپ) تشدید پیدا می کند. گیتار برقی در سبک های مختلفی از جمله راک، متال، بلوز، پاپ، جز و کانتری استفاده می شود.

ایده گیتار های الکتریک، مربوط به دوره ای می شد که در اجراها مخصوصا اجرا های زنده، صدای گیتار اکوستیک در بین صدا های ساز های دیگر مانند بیس و درامز گم میشد. پس تصمیم بر این شد که سازی طراحی کنند با صدای تقویت شده، که بتوانند انواع شدت صدا و طنین را در آن بکار گیرند. این نوع گیتار با استفاده از علم الکترونیک پدیدار شد.

آقای پورداد

موسسه هنری و موسیقی ترنم

موسسه هنری و موسیقی ترنم با مدیریت آقای هادی صمدی ، کلاس های گیتار الکتریک را برگزار می کند. این کلاس ها تحت آموزش و زیر نظر مدیریت محترم هادی صمدی که 20 سال سابقه کاری و آموزشی در عرصه هنر و موسیقی را دارند برگزار می شود. این مکان با فضایی مجهز به استدیو صدابرداری و تهیه ویدیو کلیپ با رعایت پروتوکلهای بهداشتی پذیرای هنرجویان عزیز میباشد.

“هدف ما تربیت مدرس موسیقی برای نسل های بعدیست”

“موسیقی و زندگی در کنار یکدیگر”

آقای پورداد هنرجوی گیتار الکتریک
لوگو
آیا این مطلب را می پسندید؟
https://taranommusic.ir/?p=2788
اشتراک گذاری:
hadi samadi
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

2 نظر در مورد آموزش گیتار الکتریک در مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *