0
0

آموزشگاه موسیقی کودک در مشهد

228 بازدید
آموزشگاه موسیقی کودک در مشهد

آموزشگاه موسیقی کودک در مشهد

اجرای جلسه پنجم هنرجوی آموزشگاه موسیقی ترنم ، امیرعلی عزیز .

مطالبی که در این مقاله آن ها را بررسی میکنیم :

● مختصری در مورد موسیقی کودک

امروزه یادگیری موسیقی از سنین پایین، موجب به وجود آمدن آموزشگاه موسیقی کودک در مشهد شده است. از زیر شاخه های موسیقی می باشد. برای کودکان ، بیشتر جنبه تفریحی و آموزشی درکنار یک دیگر می باشد . نواختن ساز ، باعث رشد استعدادها ،مهارت ها و علایق می شود. فیلسوف بزرگ یونانی “افلاطون” می‌گوید: موسیقی برای روح همانند ورزش برای بدن است. 

موسیقی می تواند به راحتی دو نمیکره مغز(چپ و راست) را فعال کند. یکی از دلایل حائز اهمیت، فعال شدن نیمکره ها میباشد . توسطه می شود 

یکی از سازهایی که برای آموختن به کودکان  استفاده می‌شود، بلز می باشد. بلز جز خانواده سازهای کوبه ای محسوب می شود. برای کودکان مدل های کوچک و رنگی برای کودکان طراحی شده است. بهترین ساز برای آموزش نت خوانی کودکان مبتدی،بلز می باشد

جهت اطلاع از کلاس ها با این شماره ها تماس حاصل فرمایید

09388239155 - 09924231649

● گروه سنی مجاز برای کلاس کودک

کلاس های آموزشگاه موسیقی کودک در مشهد، از رده سنی 6 سال الی 12 سال برای کودکان امکان پذیر است. این سنین کودکان امکان آموزش پذیری بیشتری دارند. اگر کودک زیر 6 سال قصد یادگیری موسیقی را دارد ، می توانید از کلاس های طبلک شروع کنید. جهت اطلاع از کلاس های طبلک باما تماس حاصل فرمایید. خدمتتون همه اطلاعات داده خواهد شد.

● آنچه باید درمورد کلاس های آموزشگاه موسیقی ترنم بدانید

 در آموزشگاه موسیقی ترنم تمامی کلاس ها را به صورت خصوصی و تک نفره برگذار می شود ، تا یاد گیری برای هنرجویان راحت تر باشد. اما به خواسته شما عزیزان می توانیم کلاس های نیمه خصوصی هم ارائه دهیم.کلاس های نیمه خصوصی دو نفره برگزار می شود. محیط کلاس ها بسیار عالی با سیستم سرمایشی و گرمایشی و تهویه بسیار مناسب می باشد.

ترم های آموزشگاه 8 جلسه ای میباشد که طی دو ماه زمان میبرد. کلاس ها ب صورت تک جلسه ای در هفته برگذار می شود. مدت زمان آموزش در هر جلسه 30 دقیقه می باشد. ساعت شروع کلاس های آموزشگاه معمولا سمت عصر می باشد. 

جهت اطلاع از شهریه کلاس ها و ثبت نام با ما در ارتباط باشید

09388239155 - 09924231649

● نمونه اجرای هنرجو

● راه های ارتباطی با آموزشگاه موسیقی کودک در مشهد

09924231649  09388239155

مشهد- نبش صیادشیرازی 15- پلاک8- آموزشگاه موسیقی ترنم

taranommusic.ir

taranommusic.ir

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://taranommusic.ir/?p=4558
اشتراک گذاری:
hadi samadi
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد آموزشگاه موسیقی کودک در مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.